Το Πολυτεχνείο Κρήτης, μέσω του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) και της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης, πρωτοστατεί στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της ακαδημαϊκής κοινότητας σε ζητήματα που αφορούν τον αυτισμό.

Από τον Οκτώβριο του 2023, το Πολυτεχνείο Κρήτης αποτελεί ιδρυτικό μέλος του Δικτύου «Φιλικά Πανεπιστημιακά Περιβάλλοντα για Άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)», σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση της Συγκλήτου (αρ. 622/26-10-2023).

Στόχος του Δικτύου

Στόχος του Δικτύου είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τα μέλη των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, διδάσκοντες, φοιτητές και εργαζομένους, για τη δημιουργία συμπεριληπτικών περιβαλλόντων. Στο πλαίσιο αυτό, υιοθετήθηκε μια κοινή αφίσα, η οποία συνοψίζει τα καίρια σημεία για την ομαλή συμπερίληψη των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Στις επιμέρους ενότητές της παρουσιάζονται βασικές πληροφορίες για το φάσμα του αυτισμού, τα δυνατά σημεία και οι προκλήσεις των φοιτητών στο ακαδημαϊκό περιβάλλον, οι τρόποι υποστήριξής τους, καθώς και η ουσιαστική συμβολή των συμφοιτητών και συμφοιτητριών τους.

Διεύρυνση του Δικτύου

Από το 2025, το Δίκτυο διευρύνθηκε με τη συμμετοχή επιπλέον πανεπιστημιακών ιδρυμάτων:

Μήνυμα Δράσης

Η ενημέρωση, η κατανόηση και η ενεργή συμμετοχή όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για ένα πανεπιστήμιο ανοιχτό, φιλικό και ισότιμο για όλους και όλες.